poniedziałek, 29 czerwca 2015

Minecraft

Hejka

Ten post nie będzie taki jak poprzednie ponieważ będzie mówił o grze.

Minecraft jest to gra o tworzeniu różnych budowli z sześciennych blokow. Oczywiście są tam potworki, zwykle pojawiające się w nocy, które mogą nam przeszkadzać. Ogólnie minecraft jest grą kreatywną, pobudzającą nas do kreatywnego myślenia. Minecrafta możemy kupić na: pc, x-box, ps3, ps4 itp.

Ja minecrafta mam na ps3 i gram w niego od niedawna bo od kwietnia tego roku.

A oto kilka budowli które udało mi się zbódować
Zdjęcia nie są zbyt dobrej jakości ponieważ robiłam je telefonem komórkowym.

A oto kilka budowli z neta, które mi się naprawdę spodobały
No i to na tyle
                                                                                Pozdrowionka
                                                                                          Julka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz