środa, 24 czerwca 2015

Żarty żarciki #2

Śmiech to zdrowie!

☺- Tato, gdzie są bałwany latem?
- pyta Jasio.
- Pracują u mnie w biurze.

☺-  Jasiu, masz pod oceną podpis kogoś z dorosłych?- pyta pani.
- Tak, mam.
- Kto się podpisał?
- Ja -odpowiada Jasiu
- Jak to? Dlaczego?- pyta zaskoczona nauczycielka
- Bo mama wychodząc z koleżanką do kina powiedziała, że jestem już na tyle dorosły, że mam się zaopiekować młodszym bratem więc podpisałem.

☺ - Tato, zabiłem pięć much! Dwa samce i trzy samiczki!
- Jak rozpoznałeś ich płeć?- dopytuje tata
-  Dwie siedziały na puszce po piwie, a trzy na lustrze.

                                                                 Pozdrowionka ☺
                                                                         Julka ☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz